Kontsumo Berriak

Gaur, Kontsumitzaileen Eskubideen Nazioarteko Egunean, Bulegoaren webguneak kontsumo-erreklamazioak aurkezteko aukera eskainiko du, modu azkarrean, eskuragarrian eta edozein ordutegitan.

Tresna horren garapena bizkortu egin da pandemiaren ondorioz, eta horrek ere eragina izan du "kontsumitzaile kaltebera" kontzeptu berriaren agerpenean eta legedian.

Inguraldek baliabide telematikoak indartu zituen iaz, osasun-krisiaren garaian Bulegoaren zerbitzuetarako sarbidea errazteko, eta erreklamazioak elektronikoki izapidetzeko zerbitzua jarri zuen martxan.

Kontsulta eta salaketen herena web-orriaren bidez egin ziren, eta aurrez aurreko arreta-zerbitzuan, berriz, aldez aurreko hitzorduaren sistema arrakastaz ezarri zen.

2021eko urtarrilaren erdialdetik, Dentixek bere klinika batzuk berriz irekitzeko prozesua hasi du, eta, beraz, tratamendua jarraitzeko eskaera klinika horien aurrean egin dezakete bezero kaltetuek (bukaeran Euskadin irekitako Dentix klinikak kontsulta daitezke). Tratamendua hasi zuen klinika irekita ez badago, horretarako gaitutako zenbakira dei daiteke: 900 83 50 10.

Konkurtso-prozedura deklaratu ondoren, account CONTROLIUS & AEQUITAS administradores concursales SLP administratzaileak webgune espezifiko bat jarri du erabiltzaile guztien eskura, zeinak aldiro-aldiro prozedura nola igaro den azaltzen duen eta kredituak komunikatu ahal izateko inprimaki bat barne hartzen duen.

SUBIR