Empresak eta Merkataritza Berriak

Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak 250.000 bonu aterako ditu merkatura. Bonu horien bitartez  2,5 milioi euro jarriko dira merkatuan Gabonetako kanpaina bultzatzeko.

10+ Merkataritza Bonuaren bitartez, erosketetan gastatutako 20 euro bakoitzeko Merkataritza Sailak beste 10 euro ematen ditu Euskadiko dendetan gastatzeko.

Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburu Alfredo Retortillok, gaur, tokiko merkataritza sustatzeko 10+ Merkataritza Bonua kanpaina aurkeztu du, Barakaldoko alkate Amaia del Camporekin eta ACE Barakaldo elkarteko presidente Ana Morgadorekin batera.  Gainera, bertan egon dira Juan Andrades merkataritza-zuzendaria; Gregorio Rojo, Arabako Merkataritza Ganberako presidentea, Eusko Ganberak elkarteko ordezkari gisa; Jon Andoni Aspuru, Euskomer konfederazioko presidentea; eta Bittor Lizarribar, Euskaldendak konfederazioko presidentea. Guztiak Eusko Jaurlaritzaren laguntzaile dira, kanpaina saltokiekin koordinatzeko lanean.

Retortillok gogoratu du Euskadiko saltokiek krisia gogor lan eginez gainditu dutela. “Euren lana aitortu beharra dago eta eusteko izan duten ahalmena eskertu behar zaie. Mila esker, benetan, hor egoteagatik. Baina eskerrak emateaz gain, gure lana ere bada ahalegin hori babesteko modua bilatzea”.

Horregatik, 10+ Merkataritza Bonuaren bitartez, hurbileko saltoki txikiari Gabonetako kanpainako erosketetan laguntzea bilatzen da. “Jakina da, tokiko saltokirik gabe, gure kaleek eta auzoek, gure herriek eta hiriek gizarte-kohesioarekin, eta saltoki horietako erakusleihoetako argien eta produktuen inguruan, gure kaleetan ibiltzeko alaitasunarekin ere loturik dagoen funtsezko elementu bat galtzen dutela.

Hori dela eta, lehen aurkezpen hau Barakaldo bezalako herri batean egitea erabaki dugu, merkataritza-arloan tradizio luzekoa eta dendek girotutako kalez betea, bertako saltokien bilakaerarekin lotuta dauden Euskadiko hainbat lekuren eredu gisa”, azaldu du Retortillok.

“Kanpaina hau gure kaleetan beharrezkoa den bizitza hori pixka bat gehiago sustatzera ere zuzendua dagoela pentsatzea gustatzen zait. Guztioi interesatzen zaigu, bai dendarioi bai herritarroi. Lagundu dezagun guztiok eginkizun horretan” gaineratu du sailburuak.

10+ Merkataritza Bonua

10+ Merkataritza Bonua ETEei, hurbileko saltoki txikiei zuzendua dago. Saltokiek —aurretik ohartarazi zaie— datorren abenduaren 22ra arte eman ahal izango dute izena —batzuek jada eman dute—.

Eroslearentzako bonuak 20 euroko kostua izango du, eta Sailak beste 10 euro emango dizkio, atxikitako saltokietan 30 euro gastatu ahal izateko.  Pertsona bakoitzak gehienez 2 bonu erosi ahal izango ditu, eta urtarrilaren 5era arte batera edo bakoitza bere aldetik gastatzeko aukera izango du.

Bonua ez dago produktu-kategoria jakin batean gastatu beharrik. Bonuarekin edozein saltoki motatan eros daiteke: arrandegi, harategi, zapata-denda, arropa-denda, liburu-denda, lurrin-denda eta abarretan. Atxikitako establezimenduek euren erakusleihoetan edo ateetan kartel bat jarriko dute, eta bertan erosi eta gastatu ahal izango da bonua.

  www.bono10.eus

Barakaldoko Merkataritza eta Hiri Enpresen Elkarteak eta Barakaldoko Udaleko garapen agentziak sustatutako kanpaina da eta hiriko 203 saltokitan egongo da indarrean

Urriaren 21ean eta 22an, ‘Barakaldo, bai nahi dut’ izeneko ekimenean elkartutako hiriko 11 profesionalek eta saltokik zeremonietarako produktuak eta zerbitzuak ezagutaraziko dituzte

Sektoreko lehen erakusketa hau Inguraldek-Udalaren garapen agentziak- sustatu du saltoki txikiak berriro bultzatzeko eta enpresen arteko lankidetza-sarea sortzeko asmoz

Argazki erakusketa handi bat antolatu du Barakaldoko Udaleko Garapen Agentziak, zeinetan espezializatutako saltoki, sona handiko profesional eta Denbora Argazki Elkarteko kideek hartuko baitute parte  

SUBIR