Nola bereiztu zure negozioa gehiago saltzeko
Enpresak eta Merkataritza
(Eusko jaurlaritzaren Turismo, merkataritza eta kontsumo sailaz diru lagundutako jardunaldia)
Bi arrazoiengatik eskaintzen dizuegu topaketa hau
Merkataritza sektorearen jokaera etengabeko aldaerak dituelako
Konektagarritasun eztanda. Internet eta sare sozialen erabilpen orokorra. Erosi eta kontsumitzeko egoera berriak. Lahia handiak. Eskaintzaz saturatutako merkatua. Informazioz, produktuz eta promozioz saturatutako kontsumitzailea.
Kontsumitzailearekin eta bere erospen erabakiarekin konektatu behar da
Erospen erabakiak produktu eta zerbitzuaren aldean sortutako esperientzietan oinarritzen dira. Bezeroaren esperientzia saltoki bat beste batetik ezberdintzen du.
Nori zuzenduta
Barakaldoko hiri merkatal enpresei (microenpresak edo autonomoak)
Helburuak
- Gaur egungo kontsumitzailearen motibazioak ezagutzea
- Bezeroaren esperientziaren garrantzia ulertzea
- Erosketa esperientzia hobetzeko oinarrizko osagaiak ezagutzea
- Erosketa esperientzia izan zitekeen sendotasun faltaren arriskuak ulertzea
- Bezeroaren esperientziaren hobekuntzan sartu
- Negozioaren zalantzak argitu
Edukiak
- Merkatuaren eboluzioa eta gaur egungo situazioa
- Bezeroaren esperientziaren balioa
- Promesa sinesgarria egiten
- Erosketa prozesua ulertzen
- Bezeroaren itxaropena kudeatu
- Esperientzia estutu
Noiz
Ekainaren 27an 14:30-16:00
Non
INGURALDE, Bulego Nagusia, Aldapa 3-A, Heziketa gelan
Informazioa eta izen ematea
Plaza mugatuak. Izen ematearen ordena jarraituko da. Izena emateko inprimakia
Inguralde - Helbide elektroniko hau spambot-etatik babestuta dago. JavaScript gaituta izan behar duzu ikusi ahal izateko. - 944789395 / 944789400
Txostengile
Celestino Martinez, aholkulari, hizlari eta Project Manager. Retail Marketing eta bezeroaren esperientzian berezitua. Unibertsitate eta erakunde anitzekin lan egiten du. Komunikabideetan parte hartzen du aditu iritsia emateko. Liburu askoko egile eta koegile, “100 comercios vascos de los que aprender” adibidez.