Nola bereiztu zure negozioa gehiago saltzeko

Jueves, 27. Junio 2019 14:30 16:00
Enpresak eta Merkataritza

(Eusko jaurlaritzaren Turismo, merkataritza eta kontsumo sailaz diru lagundutako jardunaldia)

Bi arrazoiengatik eskaintzen dizuegu topaketa hau

Merkataritza sektorearen jokaera etengabeko aldaerak dituelako

Konektagarritasun eztanda. Internet eta sare sozialen erabilpen orokorra. Erosi eta kontsumitzeko egoera berriak. Lahia handiak. Eskaintzaz saturatutako merkatua. Informazioz, produktuz eta promozioz saturatutako kontsumitzailea.

Kontsumitzailearekin eta bere erospen erabakiarekin konektatu behar da

Erospen erabakiak produktu eta zerbitzuaren aldean sortutako esperientzietan oinarritzen dira. Bezeroaren esperientzia saltoki bat beste batetik ezberdintzen du.

Nori zuzenduta

Barakaldoko hiri merkatal enpresei (microenpresak edo autonomoak)

Helburuak

  • Gaur egungo kontsumitzailearen motibazioak ezagutzea
  • Bezeroaren esperientziaren garrantzia ulertzea
  • Erosketa esperientzia hobetzeko oinarrizko osagaiak ezagutzea
  • Erosketa esperientzia izan zitekeen sendotasun faltaren arriskuak ulertzea
  • Bezeroaren esperientziaren hobekuntzan sartu
  • Negozioaren zalantzak argitu

Edukiak

  • Merkatuaren eboluzioa eta gaur egungo situazioa
  • Bezeroaren esperientziaren balioa
  • Promesa sinesgarria egiten
  • Erosketa prozesua ulertzen
  • Bezeroaren itxaropena kudeatu
  • Esperientzia estutu

Noiz

Ekainaren 27an 14:30-16:00

Non

INGURALDE, Bulego Nagusia, Aldapa 3-A, Heziketa gelan

Informazioa eta izen ematea

Plaza mugatuak. Izen ematearen ordena jarraituko da. Izena emateko inprimakia

Inguralde - Helbide elektroniko hau spambot-etatik babestuta dago. JavaScript gaituta izan behar duzu ikusi ahal izateko. - 944789395 / 944789400

Txostengile

Celestino Martinez, aholkulari, hizlari eta Project Manager. Retail Marketing eta bezeroaren esperientzian berezitua. Unibertsitate eta erakunde anitzekin lan egiten du. Komunikabideetan parte hartzen du aditu iritsia emateko. Liburu askoko egile eta koegile, “100 comercios vascos de los que aprender” adibidez.

SUBIR